Cliënttevredenheidsonderzoek 2020

In 2020 heeft er een tevredenheidsonderzoek plaatst gevonden onder 75% van UnLimiteD haar cliënten. De uitkomst hiervan treft u hieronder.   88% van de klanten is zeer tevreden over de diensten van Unlimited en haar hulpverleners. 8% weet niet of klachten goed en snel worden afgehandeld.  4% vindt het niet (altijd) prettig als er een…

Lees verder!

Coronavirus verdere maatregelen bij UnLimiteD

Maatregelen bij UnLimiteD in verband met het Coronavirus Uiteraard volgt UnLimiteD de richtlijnen en instructies van het RIVM, GGD, de overheid en de Gemeenten. UnLimiteD is een ambulante, laagdrempelige hulpverleningsorganisatie. Dit betekent dat cliënten langs kunnen komen op de locaties van UnLimiteD en dat medewerkers naar cliënten toe gaan. Hiervoor heeft UnLimiteD de volgende maatregelen…

Lees verder!

ISO 9001

In februari 2020 heeft een certificering plaatst gevonden voor de ISO 9001. UnLimiteD was al HKZ gecertificeerd voor kleine organisaties maar gezien de groei van haar organisatie is deze overstap genomen. UnLimiteD heeft het ISO 9001 certificaat in mei 2020 mogen ontvangen vanuit het Keurmerkinstituut.

Coronavirus

Maatregelen bij UnLimiteD in verband met het Coronavirus Uiteraard volgt UnLimiteD de richtlijnen en instructies van het RIVM, GGD, de overheid en de Gemeenten. UnLimiteD is een ambulante, laagdrempelige hulpverleningsorganisatie. Dit betekent dat cliënten langs kunnen komen op de locatie van UnLimiteD en dat medewerkers naar cliënten toe gaan. Hiervoor heeft UnLimiteD de volgende maatregelen…

Lees verder!

KTO 2019 UnLimiteD B.V.

Ook dit jaar is er een klanttevredenheidsonderzoek afgenomen. Het onderzoek is afgenomen bij 80% van onze klanten. Hieronder volgen de resultaten: 95-100% van de klanten is zeer tevreden over de diensten van Unlimited en haar hulpverleners. 65 % weet niet of de website een goed beeld geeft van de diensten en of het overzichtelijk is.…

Lees verder!